tisdag 16 juli 2013

Kontraster


Sitter i soffan och har precis ätit "frukost". Det mål som vanligtvis är en av höjdpunkterna på dagen består just nu av något så ocharmigt som en pulvershake som smakar syntetisk choklad. Att samtidigt slötitta på Biggest Looser känns som något bisarrt men jag kör på. Har fått en minimumgräns för hur lite jag får väga. Landar jag på den vikten innan torsdag avbryter jag såklart då inget är värt att riskera min egen hälsa för.

Som tur är har jag hittat något att sysselsätta mig med som dessutom får mig att kunna sitta still längre perioder; knyta armband. Tur att jag är trygg i min sexualitet bara då många av YouTube:s "how to"-videos på armbandsknytning inleds med frasen: Hello ladies! Tanken var att mest ha något att göra men visst är det kul att känna hur hjärnan jobbar och spottar ur sig en hög kreativa idéer. Med två sålda armband och en beställning redan känns det klart ännu roligare att hålla på.

1 kommentar:

Sara Persson sa...

Vad är det för expriment du gör med din kropp denna gång?

Och armbanden, hittar man beskrivning på youtube? Vill också lära mig göra sånna.

Kramar