fredag 27 september 2013

På väg åt rätt håll


Kanske är det bara inbillning men jag får känslan av att samhället går åt rätt håll vad det gäller medvetenheten inför det vi äter och hur det påverkar oss. Jag är nog  i kategorin "över medel" vad det gäller den medvetenheten men tror ändå att det är ganska många med mig som får ett leende på läpparna av att mötas av flertalet små "KRAV"-skyltar på hotellets frukostbuffet. Det i kombination med otroligt trevlig personal i frukostmatsalen gör att jag redan längtar till något jag är fånigt förtjust i; hotellfrukost! Comfort Hotell Winn är helt klart värt ett besök om man har vägarna förbi Umeå! 
(Lite tacky men samtidigt lite kul med deb upplysta sänggaveln... Tvungen att ta med ett kort på den.)

1 kommentar:

sk sa...

Ja jag tycker också att utbudet av ekologiskt ökat men ännu är det lång väg att vandra.